روز در ختکاری مبارک

جمع دانشجویی بینالود(خاطرات من در بینالود2)

دانشجویان امروز بینالود مدیران فردا

روز در ختکاری مبارک

گلدان
شاید تابوت کوچکی باشد
که رویای خدا شدن را از درخت می گیرد
شاید
آغاز یک درخت باشد
روزی که گلدانها به مرگ محکوم میشوند
۱۵ اسفند روز درختکاری مبارک



نظرات شما عزیزان:

مديران خودي
ساعت20:23---17 اسفند 1391
سلام

آره، چرا نميشه. من بيشتر دوست دارم حرفاي كاربردي بزرگان رو كاربردي كنم.

براي همين الان يك شركت UPVC دارم كه خودم تأسيس كردم.

عمل كردن، نه حرف زدن يا نوشتن!!!!!!

پاسخ:شرکت چی چی؟؟؟؟؟فک کنم چیز بسیار خوبی باشه


فقط مديران
ساعت15:41---17 اسفند 1391
دست شما درد نكنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
يعني مردم اينقدر بي وفا شدن؟؟؟
آره،هنوزم هستن كساني كه درخت ميكارند و 4 ترم دانشكاه يك خط جزوء نمينويسند، تا بيشتر از اين درختان رو براي توليد كاغذ قطع نكنند؛
مثل من!!!!!!! البته ريا نشه!!!!!!!!


فقط مديران
ساعت13:21---15 اسفند 1391
سلام

حالا ميگم روز درختكاري رو تبريك گفتي؛ عملم كردي بهش يا نه؟؟؟؟؟؟؟

ما امسال رفتيم بوستان بهار و دو تا درخت كاشتيم و ازمون عكس هم گرفتن. جاتون خالي.
پاسخ:مدیران سلام.خانوم یا آقایی کامنت گذاشتن که آیا واقعا شما روز درخت کاری درخت کاشتین یا نه.؟ خب معلومه نه، من به گلای باغچه مون نگاه نمیکنم که بهشون آب بدم چه برسه به اینکه ،خودم درخت بکارم.مردم واقعا داریم یعنی داریم کسی که روز درخت کاری درخت بکاره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:تبریک روز درخت کاری,ترویج فرهنگ درخت کاری, ] [ 10:4 ] [ زینب ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه